0 af 0 for ""

DriftWeb | Digitale løsninger

Digitale løsninger

DriftWeb

Den samlede løsning for optimal driftsstyring

DriftWeb er skabt til at hjælpe kommuner, forsyninger og virksomheder med at optimere driftsopgaver og levere endnu bedre service til kunder og borgere. Platformen fremmer effektiv driftsplanlægning og gør det muligt at reagere hurtigt og effektivt på enhver situation.

Med DriftWeb samler vi alle nødvendige værktøjer ét sted. Det styrker samarbejdet i din organisation og gør det lettere for borgere at indsende henvendelser samtidig med, at det gør det smidigt for medarbejdere og samarbejdspartnere at udføre opgaver.

Med DriftWeb er teams altid informerede. Uanset om de er på kontoret eller i marken, har de adgang til platformen via pc, telefon eller tablet. Dette sikrer, at de altid kan se dagens opgaver, placering og instruktioner, hvilket sikrer effektivitet. Efter opgavernes udførelse kan de nemt dokumentere deres arbejde med fotos, tid og statusrapporter direkte i systemet.

DriftWeb gør det samtidig nemt at samle og analysere data og skabe et overblik over, hvor indsatser skal prioriteres. Dokumentationen er også uvurderlig i synliggørelsen af udførte opgaver og gør det let at vise udførte opgaver til beslutningstagere og borgere.

Derfor skal du vælge DriftWeb

– Centralisering af henvendelser, opgaver og dokumentation på én enkelt platform
– Hurtigere sagsbehandling og en mere effektiv drift
– Dybdegående analyse af data og omhyggelig dokumentation
– Brugervenligt dashboard til dynamisk og visuel fremstilling af data
– Forbedret medarbejdertilfredshed takket være bedre overblik over opgaver
– Mulighed for tilpasning af DriftWeb til netop din organisations behov
– Forbedret beslutningsgrundlag gennem fuldstændigt overblik over aktuelle og historiske henvendelser og opgaver
– Effektiv klagehåndtering med historisk dokumentation.

Digitale løsninger

For nærmere information om DriftWeb:

Jesper Larsen

Nordic Sales Director