Større udviklingsprojekter er dyre, og det er afgørende, at kundens vision afspejles fuldt ud i resultatet. Swecos projektledere spiller en vigtig rolle som forbindelsesled mellem kundens vision og selve implementeringen. Vi er med i alle faser af projektet, og med vores strukturerede arbejdsmetoder styrer vi komplekse projekter i den rigtige retning – uanset om det handler om totalrådgivning eller rådgivning som en del af et projekt.
Sweco har stor erfaring og ekspertise inden for Facilities Management - eller helt kort, FM - renovering og optimering af ejendomme. Vi hjælper blandt andet med gennemførelse af drifts- og vedligeholdelsesopgaver, optimering af byggetekniske anlæg og driftsorganisationers planlægning af drifts- og vedligeholdelsesopgaver, herunder anvendelse af drifts- og vedligeholdelsessoftware.
Inden for Facilities Management tilbyder Swecos eksperter helhedsorienteret rådgivning. Vi holder fokus på optimal drift for ejendommen i den bedst mulige balance med et godt indeklima. Vi rådgiver desuden i alle faser – fra idé og behov over projektering og byggeri til aflevering, drift og bortskaffelse.
Når vi taler om Facilities Management og driftsoptimering, er vores kunder såvel store som små, private og offentlige ejendomsejere. Vi håndterer og udvikler vore kunders Facilities Management og bygningsdrift både internt og for outsourcede eller udliciterede dele af aktiviteterne.
Sweco kan hjælpe med:
Oplev nogle af vores projekter inden for projekt- og byggeledelse.