Webinar om digital aflevering & drift og vedligehold

/siteassets/events/webinar.jpg

Webinar om digital aflevering & drift og vedligehold

7 april 2020 - 7 april 2020
Digital aflevering har været et krav på offentlige byggerier siden 2007 og skal indgå i aftaleforhold mellem bygherre og rådgiver. Digital aflevering er at afstemme, indsamle og overdrage relevant information i løbet af udførelsesfasen til den efterfølgende drift og vedligehold.

I Sweco har vi i +10 år beskæftiget os med at udvikle værktøjer og processer til digital aflevering. Og det behøver ikke at være raketvidenskab.På webinaret gennemgår vi:

  • Hvem udfører digital aflevering?
  • Hvordan er beslutnings- og arbejdsprocessen?
  • Hvad koster det at udføre og konsekvenser ved ikke at have styr på sin aflevering?

Digital aflevering er obligatorisk på offentlige byggerier. Digital aflevering skal afklares med sagens parter iht. YBL18/YBA18 og indskrives i alle aftaler. Digital aflevering kan udføres i Swecos IT produkt Butler. Men processen er ens uanset værktøj.

Butler er et professionelt webbaseret værktøj udviklet af Sweco igennem mere end 10 år og har været anvendt til digital aflevering af projekter for mere end 15 mia. kr. Butler er dels digital aflevering og dels værktøj til den efterfølgende drift.

TILMELDING
Du tilmelder dig via mail til stineajababbett.landini@sweco.dk.
Efterfølgende får du en invitation til et møde i Teams via e-mail. Webinaret varer ca. 45 minutter.

Vel mødt, derhjemme.