0 af 0 for ""

Sweco søger en erfaren kundeorienteret bygherrerådgiver med stærke samarbejdsevner

Ansøgningsfrist

2023-10-29

Jobtitel

Bygherrerådgiver

Lokation

København

Sweco har sat fokus på eksisterende byggeri og ønsker at hjælpe vores kunder med at udvikle deres ejendomme. Vi er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed og sammen med vores kunder skaber vi løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.

Om at være bygherrerådgiver | Kundens ønsker – idéudvikling – Bred opgaveportefølje

Private bygherrer vil blive dine primære kunder, hvor du skal rådgive dem i forbindelse med investering, udvikling og gennemførelse af projekter.

Sammen med dine kollegaer i Sweco finder I de rigtige løsninger, og du sikrer at kunden får den bedste sparring og den bedste support. Som kundens tætteste samarbejdspartner og tekniske rådgiver spiller du en væsentlig rolle i at udvikle langvarige kunderelationer.

Dine ansvarsområder:

  • At afdække kundens ønsker – den indledende strategi
  • At sikre at kundens projekt belyses fra alle sider – idé og udvikling af projektet
  • At sikre de bedste bæredygtige løsninger – projektering der understøtter bæredygtig udvikling
  • At sikre den rette teknisk rådgivning til kunden i alle faser – kontrahering, projektering, gennemførelse

25% af din tid vil du være til møde med kunden og 75% på procesorienterede opgaver på kontoret.

Du motiveres af samarbejdet med meget forskelligartede interessenter, som alle har en høj faglighed indenfor deres felt.

Ud over dine nærmeste kollegaer i afdelingen, vil du dagligt have kontakt med Swecos arkitekter og ingeniører med speciale indenfor bæredygtighed, miljø, installationer, energi etc.

Om afdelingen | Teknisk bygherrerådgivning

Teknisk bygherrerådgivning er et team i udvikling og lige nu er vi 4 bygherrerådgivere med forskelligt erfaringsniveau. Vi er en del af Divisionen Eksisterende byggeri og drift og forretningsområdet Udvikling og drift, der også består af andre teams, hhv. Commissioning, Strategi, bæredygtighed & Energi samt Driftsherrerådgivning. Vi er ca. 40 kollegaer, der understøtter kundernes eksisterende bygninger fra strategi til drift.

Afdelingen dyrker teamånden og har et stærkt fagligt fællesskab med bred faglig spændvidde, hvor erfarings- og vidensdeling er i fokus. Vi hjælper hinanden, tonen er uformel og det sociale har høj prioritet. Der er blandt andet fælles morgenmad og fredagsbarer, der giver god mulighed for at networke med dine kolleger.

Dine nærmeste kollegaer, ud over at være utrolig søde, har uddannelse som bygningskonstruktør og ingeniører.

Om dig:

Succesen i denne stilling defineres af at være konstruktiv og engageret sparringspartner, som klart og tydeligt kommunikerer ønsker, krav og mulige løsninger der tilgodeser kundens behov.

Du er formentlig uddannet arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør eller anden relevant uddannelse. Du har gennem tidligere jobs opnået solid erfaring indenfor byggeri og bygherrerådgivning og er derfor velbevandret i byggeriets faser og mekanismer.

Du er kendt for at have god positiv energi, som gør dig til en eftertragtet holdspiller og samarbejdspartner. Derudover tænker du løsninger og muligheder på udfordringer og opgaver, har en stærk prioriteringsevne og et godt opsøgende drive, der følger opgaven helt til dørs

På den korte bane lykkes du i stillingen
Når du har fået en forståelse for din første kundes ønsker og når du aktivt har opsøgt og anvendt dine kollegaers specialistviden for at løse kundens problem

På den lange bane lykkes du i stillingen
Når du er kundens foretrukne sparrings- og samarbejdspartner. Når du aktivt bidrager til udviklingen af afdelingsopgaverne- og kundeportefølje.

Om Anders din nye leder | Begejstring – tillid – holdindsats

Som leder vil jeg give dig plads til, at du varetager dine opgaver med ansvarlighed. Jeg vil kunne give dig faglig sparring, da jeg selv har opgaver som bygherrerådgiver.
Jeg drives af begejstring for faget og tillid til at vi sammen leverer den bedste rådgivning for vores kunder.

Hvad kan vi tilbyde

Ud over frokostbuffet, sundhedsforsikring, pension, telefon og IT-udstyr tilbyder vi:

  • Fleksibilitet i planlægningen af dine opgaver – det betyder for eksempel, at du har mulighed for at arbejde hjemmefra,
  • Fri parkering i vores p-kælder og elevator lige til din kontorplads
  • Fysioterapi og massage – hvis det har interesse
  • Sundhedssikring – børn er dækket automatisk
  • Flexordning – hvis du skulle arbejde mange timer

Kan du se dig selv som en del af Sweco

Så skynd dig at sende os dit og CV og andre relevante dokumenter på linket forneden. Vi holder samtaler løbende, så sørg for at ansøge hurtigst muligt og senest den 29. oktober 2023

Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Chef for Teknisk Bygherrerådgivning, Anders Villumsen på mail: anders.villumsen@sweco.dk eller tlf. nr.: 5372 1601

Transforming Society Together
Sweco er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed. Vi planlægger og designer fremtidens byer og samfund. Sammen med vores kunder skaber vores arkitekter, ingeniører og andre eksperter løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.

Hos Sweco i Danmark får du 1.500 kolleger. I Europa er vi i alt 21.000 eksperter, der hvert år løser opgaver i 70 lande over hele kloden.

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Share via
Copy link
Powered by Social Snap