0 af 0 for ""

Studentermedhjælper – ledelsessystemer og processtyring

Ansøgningsfrist

2021-09-24

Jobtitel

Studentermedhjælper

Lokation

København

Er du godt i gang med din uddannelse, og er kvalitetsledelse, procesarbejde og ledelsessystemer noget der har fanget din faglige interesse? Så er det måske dig, der skal være studentermedhjælper i vores Kvalitets-afdeling.

 Du er med til at løfte opgaver, der understøtter vores forretning

I Kvalitetsafdelingen arbejder vi med processer, der rammesætter vores arbejdsgange i projekterne, samt systemer og værktøjer, der understøtter dette arbejde. Vi er et lille team, men vi har stor berøringsflade til hele organisationen, da vores hovedformål er at understøtte en sikker drift. Vi supporterer derfor hele Sweco Danmark på tværs af hele landet.

Som vores nye studentermedhjælper bliver du en support til kvalitetschefen, og du kommer til at arbejde med den digitale platform, der understøtter vores ledelsessystemer og processer (eksempelvis vores projektmodel). Du får en rigtig god indsigt i projektledelse, værktøjer og digitale løsninger, der sikrer kvaliteten af vores leverancer.

Dine opgaver vil være meget alsidige og tilrettelægges i samråd med kvalitetschefen. Stillingen er på ca. 10 timer ugentligt og dit ansættelsessted vil være vores hovedkontor i Ørestad.

Mere konkret kan nævnes:

– Opdatering af den digitale platform, der understøtter vores ledelsessystem

– Opdatering af projektstyringsværktøjer i Excel

– Udtræk af data til udarbejdelse af kvalitetsledelsesrapporter

– Diverse ad hoc opgaver der understøtter konkrete arbejdsgange i en projektvirksomhed

Om dig…

Du er i fuld gang med din uddannelse til f.eks. softwareingeniør eller ingeniør med fokus på kvalitetsledelse (det kan også være noget helt tredje) og du har minimum 1 år tilbage af din uddannelse.

Du kan arbejde i Sharepoint og Excel og har gode analytiske evner. Du giver ikke op, når der er tekniske udfordringer, men bidrager til at finde løsningen. Du skal derfor være omhyggelig og hurtig til at tilegne dig viden inden for it-systemer og procesrækkefølger. Din kontaktflade vil blive bred, så du skal trives i en udadvendt og servicerende rolle, hvor du får brug for gode kommunikative evner.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads så kontakt kvalitetschef Birgit Simonsen på tlf. 4348 4736. Brug linket for at sende din ansøgning med relevante dokumenter i dag eller senest d. 24. september 2021.

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger – til effektiv transport og moderne hospitaler alt sammen med udgangspunkt i FN’s 17 verdensmål. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for kundernes behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i Facilities Management-afdeling, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Empowered people, transforming society together

Sweco plans and designs the sustainable communities and cities of the future. Together with our clients and the collective knowledge of our 17,500 architects, engineers and other specialists, we co-create solutions to address urbanisation, capture the power of digitalisation, and make our societies more sustainable. Sweco is Europe’s leading engineering and architecture consultancy, with sales of approximately SEK 21 billion (EUR 2 billion). The company is listed on Nasdaq Stockholm. www.swecogroup.com.

 

 

Birgit Simonsen

Kvalitetschef

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.