0 af 0 for ""

Serviceminded koordinator til HR-team

Ansøgningsfrist

2022-04-20

Jobtitel

HR Koordinator

Lokation

København

Kan du løse store og små opgaver med godt humør på en struktureret måde? Så er du måske vores nye kollega i HR-teamet.

Med reference til lederen af HR Operations vil du fungere som support for kolleger i både HR, Løn, HQSE, IT, Finance og ledere og medarbejdere i alle vores divisioner med personaleadministrativ sagsbehandling. Derfor bliver dit arbejdsfelt bredt og varieret, og du kommer til at arbejde med mange forskellige aspekter i HR.

Vi løser bl.a. opgaver inden for arbejdsområderne – onboarding og fratrædelser, barsel/forældreorlov/personlig orlov, organisationsændringer, interne rokeringer, jubilæer, feriehåndtering, understøttelse af arbejdsmiljøorganisationen, sikkerhedsgodkendelser samt mange andre HR-relaterede opgaver.

Arbejdet er en bred palet af spændende og udfordrende personaleadministrative opgaver.

Dine primære opgaver

– Udarbejdelse af kontrakter, tillæg, orlovsaftaler mv.

– Besvarelse af daglige henvendelser i vores interne HR mailbox, det kan f.eks. være om barselsregler, ferielovgivning og funktionærloven, m.m.

– Oprettelse og vedligehold af medarbejderoplysninger i vores HR-systemer (Bl.a. SuccessFactors)

– Support til ledere i forretningen vedrørende personaleforhold

– Vedligeholdelse af HR’s sider på vores intranet

– Assistance til vores arbejdsmiljøorganisation i forbindelse med registrering af arbejdsulykker, afholdelse af valg af arbejdsmiljørepræsentanter, afvikling af førstehjælpskurser, AMO og AMU mødeaktivitet, skærmbriller mm.

– Ad hoc support og håndtering af forespørgsler fra forretningen

– Deltagelse på diverse HR-projekter

Dine faglige kompetencer

– Gerne erfaring med HR administrative opgaver

– Gerne erfaring med lovgivning og overenskomster

– Erfaring med at udarbejde skriftligt materiale og kompetent korrekturlæser

– Letforståelig kommunikationsstil både mundtligt og skriftligt

– Komfortabel med brug af IT systemer som MS Office pakken, HR- og økonomisystemer

 Dine personlige kompetencer

Du er som person servicemindet, struktureret og detaljeorienteret og har lyst til at bruge disse kompetencer i administrations- og koordineringsopgaver. Du påtager dig et selvstændigt ansvar, samtidig med, at du er en teamspiller, som har lyst til at bidrage til en HR-afdeling, hvor humøret er højt, og vi løfter i flok. Du er selvstændig i udførelsen af opgaver, er proaktiv og ikke bange for at udfordre eller tage en udfordring op.

Vi tilbyder:

Verdens bedste kolleger og gode personaleforhold.

Sund kultur med vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

 Er du vores nye kollega?

Lyder det spændende, så er du måske vores nye kollega. Send os en ansøgning med dit CV via linket senest d. 20. april og fortæl os, hvem du er, og hvad du står for. Vær opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige kandidat til vores team. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af HR Operations, Eva Gæde, på 9137 7203 eller send en mail på eva.gaede@sweco.dk

Eva Gæde

Teamleder

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Share via
Copy link
Powered by Social Snap