0 af 0 for ""

Serviceminded it-supporter med godt overblik – Herning

Ansøgningsfrist

2021-09-01

Jobtitel

IT Support

Lokation

Herning, Viborg og Kolding

Kan du lide at tale I telefon og hjælpe andre med at få løst deres it-problemer hurtigt? Har du et godt overblik samt et roligt væsen? Så er du måske den it-supporter, vi søger til vores ServiceDesk team i Herning.

Du vil have fast mødetid 3 dage om ugen i Herning, og 2 dage vil være på henholdsvis Kolding kontoret, og Viborg.

Du er en del af et lokalt supportteam i en stor international it-organisation

Du bliver en del af ServiceDesk-teamet, hvor du får 5 dygtige og engagerede kolleger i Silkeborg og København, der supporterer alle vores medarbejdere i Danmark med de mangeartede it-opgaver, der opstår i en kompleks organisation. Vi er i teamet samtidig en del af det globale it-support-team på tværs af 8 lande, hvilket giver os gode muligheder for at lære af hinanden, dele erfaringer og skabe best practices.

I ServiceDesk arbejder vi som single-point-of-contact, og opgaverne er derfor meget varierende både i art og i kompleksitet, og vores arbejdsdag i teamet er derfor aldrig kedelig eller triviel. Der er masser af drive i teamet, fart på opgaverne og masser af udfordringer og muligheder for udvikling.

Som it-supporter tager vi imod personlige henvendelser fra 07.30-16.30, besvarer telefoniske opkald, besvarer og løser tickets (via vores system ServiceNow), modtager returneret it-udstyr, håndterer opsigelser og oprettelser af mobilabonnementer, opdaterer systemadgange m.m. når medarbejdere fratræder osv. Dine opgaver vil også bringe dig ud i huset, så du er ikke kun backoffice.

Du vil også skulle udøve it-support til nogle af vores øvrige kontorer i Syd- og Midtjylland, så du skal påregne lidt rejseaktivitet.

Serviceminded og hjælpsom

Du har erfaring med it-support fra en lignende stilling og gerne også tidligere erfaring fra et servicefag, der har givet dig god erfaring med at håndtere forskellige henvendelser og ’kunder’. Du er vant til at kommunikere med ikke-tekniske kolleger og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver, så de kategoriseres og løses mest hensigtsmæssigt. Du tager helt automatisk en høj grad af selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du er selvfølgelig hjælpsom og serviceminded.

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger til effektiv transport og moderne hospitaler. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for deres behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i vores forretning, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Kontakt Louise Silfverberg Ølgaard på telefon 20656598, hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads. Følg linket videre til ansøgningsskemaet for at sende os din ansøgning, dit CV og øvrige relevante dokumenter i dag eller senest d. 01. september 2021.

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.