Projektleder til spændende tværfaglige projekter
Ønsker du at være en del af markedets stærkeste team indenfor eksisterende byggeri og drift? Vil du have spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der udfordrer og udvikler dig både fagligt og personligt? Så er du måske vores nye projektleder.
Du bliver en del af divisionen eksisterende byggeri og specialer, hvor vi er førende inden for rådgivning omkring den eksisterende bygningsmasse og drift af installationer. Vi er næsten 350 kolleger, der er kendt for vores markedsledende specialistkompetencer inden for tekniske installationer, bygninger & konstruktioner samt ejendomsudvikling. Vi er i vækst, og vi er stolte af at kunne tilbyde skræddersyede løsninger til vores kunder.
Om Renovering & Installationer
Som en del af vores afdeling der beskæftiger sig med Renovering og Installationer vil du arbejde med en bred vifte af kunder, herunder virksomheder som Novo Nordisk, Radiometer, KU, Region Hovedstaden, DR, ATP Ejendomme, Carlsbergfondet og flere kommuner.
Vi er fokuserede på at levere løsninger, der opfylder de højeste standarder for kvalitet og bæredygtighed. Vores mål er at forlænge levetiden på bygninger gennem effektive og innovative metoder. Vi værdsætter et arbejdsmiljø, hvor medarbejdere støtter hinanden, deler viden og udvikler færdigheder, så vi sammen kan levere projekter, der imødekommer kundernes behov og forventninger.
Din rolle
Som projektleder vil du være ansvarlig for projekt- og projekteringsledelse af renoveringsprojekter med entreprisesummer mellem 10-100 millioner kroner. Du vil håndtere flere projekter samtidigt og lede både projektleverancen og projektteamet.
Dine opgaver inkluderer styring af projektøkonomi, kommunikation og relations opbygning med kunder, tilbudsgivning, kontrahering og rådgivning gennem alle byggeriets faser for at sikre projektets succes.
Dine primære arbejdsopgaver vil være, at:
- Sikre gennemførelse af vores projekter i forhold til aftalt tid, omfang og økonomi
- Proaktiv planlægning i forhold til projektdeadlines og delafleveringer
- Kommunikation og relations skabelse med kunden, med mulighed for at blive rammeaftale ansvarlig
- Tilbud og kontrahering med kunden, samt håndtering af projektets interessenter
- Rådgivning i alle byggeriets faser ifm. at sikre projektets succesfulde eksekvering ift. kundens behov
Om dig
Du har skarpe kommunikations- og samarbejdsevner, som du forstår at gøre brug af over for både kunder, samarbejdspartnere og kolleger. Du finder glæde i at arbejde i et miljø, hvor der er tempo og masser af skiftende arbejdsopgaver – men hvor vi værner om hinanden og om vores velfortjente fritid.
Derudover forestiller vi os, at du:
- Har en relevant uddannelse indenfor byggeri som ingeniør, installatør, maskinmester eller lign.
- Gerne 5+ års erfaring inden for projekt- og projekteringsledelse, i projekteringsfaserne.
- Erfaring indenfor rådgiverbranchen – nok til, at du har styr på projekternes forskellige faser og kan identificere eventuelle udfordringer, inden de finder sted.
- Du kender til ydelsesbeskrivelserne og AB18/ABR18.
- Erfaring med projekteringsledelse er et stort plus
- Du har et kommercielt mindset med godt købmandskab
Interesseret?
Send dit CV og andre relevante dokumenter via det angivne link. Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke med at ansøge hurtigst muligt. Dog senest d. 16. marts 2025.
Transforming Society Together
Sweco er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed. Vi planlægger og designer fremtidens byer og samfund. Sammen med vores kunder skaber vores arkitekter, ingeniører og andre eksperter løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.
Hos Sweco i Danmark får du 2.000 kolleger. I Europa er vi i alt 22.000 eksperter, der hvert år løser opgaver i 70 lande over hele kloden.