0 af 0 for ""

Fagspecialist indenfor bæredygtighed og bygninger i drift

Ansøgningsfrist

2021-09-21

Jobtitel

Driftsrådgiver

Lokation

København

Ønsker du at være en del af markedets stærkeste team inden for bæredygtighed, driftsrådgivning og vedligeholdelse? Vil du have spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der udfordrer og udvikler dig både fagligt og personligt? Vi har travlt med mange spændende opgaver for vores kunder og styrker derfor vores bygningsteam med endnu en fagspecialist. Skal det være dig?

Bliv en del af en spændende udvikling

I rollen som fagspecialist i Swecos Facilities Management afdeling bliver du en del af Danmarks største afdeling for rådgivning inden for drift og vedligehold af bygninger og installationer. Vi har markedsledende specialistkompetencer inden for bæredygtighed, digital bygningsdrift, bygningssyn, tekniske installationer, commissioning og energioptimering.

Vores kunder er større ejendomsbesiddere, offentlige bygherrer og/eller store private virksomheder, som vi rådgiver om, hvordan de bedst udvikler, drifter og vedligeholder deres bygninger eller ejendomsporteføljer. Lige nu er vi inde i en spændende udvikling med en stor tilgang af opgaver, så du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt i FM-afdelingen, der indtager en nøglerolle i markedets faglige og bæredygtige udvikling.

Dine primære ansvarsområder kunne være:

  • Certificering af bæredygtighed omkring bygninger i drift
  • Fastholde og udbygge vores markedsledende position inden for bæredygtighed i praksis
  • Byggeteknisk rådgivning i alle byggeriets faser og i forskellige roller – oftest som bygherre- og driftsherrerådgiver, men også som projekterende i forbindelse med byggeledelse og fagtilsyn
  • Fejlfinding, bygningssyn og vurdering af udført byggeri og installationer
  • Projektering af renoveringsopgaver og optimering af bygningsdrift
  • Energimærkning, energiscreeninger og -optimeringer
  • Digital registrering af data, tilstandsvurderinger og digital aflevering
  • 5 og 10 års budgetter

Solid byggeteknisk viden og en god netværker

Din uddannelsesbaggrund er bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt – gerne kombineret med en praktisk baggrund. Derudover forestiller vi os, at du har solid viden og erfaring med certificering af bæredygtighed omkring bygninger i drift, og brænder for at finde de korrekte løsninger inden for drift og projektering i byggeri.

Du arbejder struktureret og selvstændigt, har overblik samt sans for systematisering af informationer. Du kan lide afveksling i dine opgaver, er god til at samarbejde med kollegerne og sparrer med både kolleger og kunder. Generelt er du god til at skabe et solidt netværk omkring dig og vil gerne gå forrest i markedet.

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger – til effektiv transport og moderne hospitaler alt sammen med udgangspunkt i FN’s 17 verdensmål. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for kundernes behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i Facilities Management-afdeling, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads så kontakt teamleder Erik Brown Frandsen på tlf.  53721454. Følg linket til ansøgningsskemaet og send os din ansøgning og dit CV samt øvrige relevante dokumenter i dag eller senest d. 21. september 2021.

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.