0 af 0 for ""

Energimærkningskonsulent til spændende opgaver

Ansøgningsfrist

2021-09-30

Jobtitel

Facilities Management

Lokation

Kolding, Aarhus eller Aalborg

Vil du være en del af markedets stærkeste team inden for driftsrådgivning og certificeret energimærkning? Vi har travlt med spændende opgaver for vores kunder, og styrker derfor vores team i Facilities Management i Kolding med endnu en energimærkningskonsulent.

Hvis du er bosat i Nord, Midtjylland eller på Fyn, hører vi også meget gerne fra dig.

Du bliver en del af en spændende udvikling

I rollen som energimærkningskonsulent bliver du en del af Danmarks største afdeling for rådgivning inden for drift af bygninger og installationer. Vi har markedsledende specialistkompetencer inden for digital bygningsdrift, tilstandsvurderinger, tekniske installationer, commissioning og energioptimering.

Vores kunder er større ejendomsbesiddere eller store private virksomheder, som vi rådgiver om, hvordan de bedst udvikler, drifter og vedligeholder deres bygninger eller ejendomsporteføljer. Du kommer ind på et tidspunkt, hvor vi er inde i en spændende udvikling, da vi oplever en stor tilgang af opgaver.

Dine primære ansvarsområder vil være:

– Udarbejde energimærkning af større og mindre bygninger

– Optimering af bygningsdrift

– Varmetabsberegninger og energiscreeninger

– Rapportskrivning samt besøg hos kunderne

– At indgå i større projektteams på tværs af afdelinger og regionale kontorer

Du vil være tilknyttet vores kontor i Kolding, men vil selvfølgelig være en del af vores landsdækkende afdeling indenfor facilities management og driftsrådgivning.

Byggeteknisk viden og en god netværker

Det er et krav, at du er uddannet/godkendt energimærkningskonsulent til store og små bygninger (EMO 1 og 2).

Det vil være en fordel, hvis du derudover har en baggrund som fx energiteknolog, energikonsulent, bygningskonstruktør eller måske en håndværksmæssig baggrund.

Du arbejder struktureret med stor selvstændighed, har overblik samt sans for systematisering af informationer. Nye udfordringer slår dig ikke ud, og du griber gerne fat i dem, inden de bliver til egentlige udfordringer. Du er imødekommende og troværdig, og du trives i en rolle, hvor du både er bag skrivebordet og ude hos kunderne.

Sådan kommer du videre

Hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads så kontakt teamleder Jesper Schmidt Kruse på tlf. +45 53 72 10 67.  Følg linket til ansøgningsskemaet og send os din ansøgning og dit CV samt øvrige relevante dokumenter i dag eller senest d. 30 september 2021. Vi afholder løbende samtaler. Vi modtager ikke ansøgninger sendt på mail.

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.