0 af 0 for ""

Digital Document Manager til Project Management Office

Ansøgningsfrist

2024-11-07

Jobtitel

Digital Document Manager

Lokation

Storkøbenhavn

Har du lyst til at arbejde med projektledelsesprocesser og digitalisering og blive en del af vores Project Management Office (PMO), som er en del af divisionen Infrastruktur, Vand og Miljø? Så er du måske vores nye kollega.  

Med vores tværfaglige miljø vil du få rig mulighed for at bidrage med din viden og erfaring, når vi udfordrer, hvad der er muligt inden for projektledelse og styring – og vi ser frem til at få dine inputs og perspektiver.

Vi søger en Digital Document Manager til Project Management Office (PMO).

Vi søger i øjeblikket en Digital Document Manager, som kan styrke vores PMO-team. Teamet spiller en central rolle i at understøtte projektledelsen på tværs af vores division Infrastruktur, Vand og Miljø. Vi leverer projektstyring, kvalitetssikring og standardisering inden for en bred vifte af ingeniørdiscipliner inden for anlæg og infrastruktur, såsom konstruktioner i stål og beton, tilstandsvurderinger, projektering af veje, broer, havne og jernbaner, samt rådgivning inden for byggemodning og geotekniske analyser.

PMO-teamet sikrer en effektiv projektgennemførelse fra planlægning og detailprojektering til tilsyn, byggeledelse og vedligeholdelse. Vi tilbyder vores kunder de rette projektstyringsværktøjer, metoder og ekspertise til ethvert projekt og søger dig, der vil være med til at drive og udvikle vores PMO-processer. Du vil bidrage til vores mission om at levere projekter af højeste kvalitet.

Dine arbejdsopgaver

Som Digital Document Manager vil du blive ansvarlig for:

  • Administration og opsætning af projekt SharePoint-sites og tilhørende funktionaliteter, herunder Power Automate og Power Apps.
  • Opsætning, vedligeholdelse og support af Dalux-platformen for at sikre optimal brug i projekterne.
  • Sikre effektiv dokumentstyring og procesoptimering i projektfaserne.
  • Deltage i projektmøder og stå for afrapportering omkring digitale processer.
  • Udvikle og implementere digitale strategier og workflows for at forbedre samarbejde og informationsdeling på tværs af projekter.

Om dig

Du har skarpe kommunikations- og samarbejdsevner, som du forstår at gøre brug af over for både kunder, samarbejdspartnere og kolleger. Du trives i et dynamisk miljø med mange skiftende skiftende arbejdsopgaver – samtidig med, at vi værner om hinanden og vores velfortjente fritid.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har erfaring med dokumentstyring og digital projektstyring, herunder opsætning og administration af SharePoint og Dalux.
  • Har solid erfaring (gerne 3-5 år) med digital projektledelse i rådgiverbranchen eller inden for bygge- og anlægsprojekter.
  • Du har arbejdet med MS Dynamics 365 og har kendskab til Power Automate og Power Apps, samt hvordan disse kan understøtte projektarbejde.
  • Er struktureret og detaljeorienteret med en god forretningsforståelse.
  • Har en relevant uddannelse inden for IT, ingeniørfag, projektledelse eller lignende.

Kan du se dig selv som en del af Sweco?

Så send os din ansøgning og dit CV via linket forneden. Vi inviterer til samtaler løbende, så sørg for at ansøge hurtigst muligt og senest d. 7/11/2024

Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Information Manager, Malte Thaning på mail: Malte.thaning@sweco.dk eller tlf. nr: +45 27 25 40 90

Transforming Society Together

Sweco er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed. Vi planlægger og designer fremtidens byer og samfund. Sammen med vores kunder skaber vores arkitekter, ingeniører og andre eksperter løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.

Hos Sweco i Danmark får du 2000 kolleger. I Europa er vi i alt 22.000 eksperter, der hvert år løser opgaver i 70 lande over hele kloden.

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Share via
Copy link