0 af 0 for ""

Arbejdsmiljøkoordinator Fyn/Jylland

Ansøgningsfrist

2021-12-31

Jobtitel

Arbejdsmiljø

Lokation

Odense, Kolding, Aarhus, Aalborg eller København

Vil du være en del af et af Danmarks stærkeste arbejdsmiljøteams? – Vi søger flere arbejdsmiljøkoordinatorer på Fyn eller i Jylland

Du bliver en del af et stærkt fagligt miljø, hvor du får mulighed for at arbejde på spændende bygge- og anlægsprojekter, og du kommer til at arbejde med koordinering i både projekterings- og udførelsesfasen.

Professionel arbejdsmiljøkoordinering

Vi har travlt i Sweco, og der er udsigt til endnu flere nye, spændende opgaver. Som arbejdsmiljøkoordinator bliver du tilknyttet vores arbejdsmiljørådgiverteam, hvor du får dygtige og engagerede kolleger i hele landet.

Du bliver en del af et team i udvikling, hvor vi gør os umage for at skabe den bedste ramme for vores fælles faglige og personlige udvikling, og hvor der er gode muligheder for at skabe din egen arbejdsdag. Vi lægger vægt på fleksibel og selvstændig opgaveløsning med stor indflydelse og ansvar, vores kultur er uformel, og vi prioriterer vores tætte kollegaskab meget højt – et godt grin og sociale arrangementer er bestemt noget der værdsættes!

Vi arbejder fokuseret og målrettet med professionel arbejdsmiljøkoordinering gennem alle byggeriets faser, og vi varetager arbejdsmiljøkoordinering på flere store, markante bygge- og anlægsprojekter såsom Niels Bohr Bygningen, Nyt Hospital Herlev, Bispebjerg Hospital, OUH i Odense, NordØ i Københavns Nordhavn, DTU, Vandkulturhuset i Københavns havn, Bartholin i Aarhus, samt et væld af både større og mindre projekter i hele landet.

Du vil som arbejdsmiljøkoordinator komme til at arbejde selvstændigt med arbejdsmiljøkoordinerings-opgaver i både projekterings- og udførelsesfasen, men vil have mulighed for tæt sparring med dine erfarne kolleger.

Du vil blive introduceret til vores gennemprøvede metoder og værktøjer til arbejdsmiljøkoordinering under både projektering og udførelse. Som en del af den faglige udvikling i arbejdsmiljøteamet arbejder vi hele tiden på at forbedre vores metoder og værktøjer, og du vil selvfølgelig blive en del af denne udvikling.

Dit ansættelsessted bliver et vores mange projektkontorer på Fyn eller i Jylland, men afhængigt af dine opgaver vil du oftest være enten ude hos kunder eller på én af de byggepladser, som du er tilknyttet som arbejdsmiljø-koordinator – der er mulighed for opgaver i andre dele af landet i perioder, men dette aftales fra gang til gang så vi sikrer at arbejdsliv og privatliv hænger sammen. I praksis er du en del af det landsdækkende arbejdsmiljøteam og vil derfor være med på teammøder og til sociale arrangementer efter aftale med nærmeste leder – noget vil foregå fysisk andet over Teams m.v. – det finder vi ud af.

Det du allerede kan

Vi forestiller os, at du er håndværker, bygningskonstruktør, ingeniør eller tilsvarende, og at du enten arbejder som arbejdsmiljøkoordinator i dit nuværende job og har min. 2 eller flere års erfaring eller er projektleder/ byggeleder med 3-5 års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen og nu har lyst til udelukkende at arbejde som arbejdsmiljøkoordinator. Har du erfaring som tilsynsførende i Arbejdstilsynet kunne det også være interessant. Du skal have uddannelsesbevis for gennemført arbejdsmiljøkoordinatoruddannelse og et grundlæggende kendskab til arbejdsmiljølovgivningen.

Dine evner til at begå dig selvstændigt i projektorganisationer med både interne og eksterne interessenter er afgørende for et succesfuldt projektforløb og vægtes derfor højt.

Som arbejdsmiljøkoordinator er dialogen med kolleger og eksterne interessenter en meget vigtig del af jobbet. Derfor skal du trives godt i en udadvendt rolle og være god til at samarbejde og kommunikere med forskellige interessenter. Du har ligeledes masser af engagement, ligesom du har fokus på at nå de aftalte mål og resultater.

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger til effektiv transport og moderne hospitaler. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for deres behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i vores forretning, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Vi ansætter løbende og er derfor ret fleksible i forhold til opstart – Hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads, så kontakt teamleder Lars Broløs på telefon +45 5372 1231. Brug linket til at sende os din ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i dag eller senest d. 31.12.2021.

Lars Broløs

Teamleder, Byggeledelse og Arbejdsmiljø

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.