0 af 0 for ""

Alsidig direktionsassistent med stort servicegen og drive

Ansøgningsfrist

2023-08-27

Jobtitel

Direktionsassistent

Lokation

København

Trives du i et digitalt og spændende miljø, hvor dagene ikke er ens, og har du lyst til at supportere ledelsen og fagligt dygtige kolleger? Har du lyst til at være en del af en division i stærk udvikling, der brænder for deres arbejde og for at rådgive kunderne til de bedste løsninger? Så er det måske dig, vi søger. 

I Sweco planlægger og designer vi fremtidens byer og samfund, og vi hjælper vores kunder med at optimere deres hverdag og forbedre deres arbejde gennem digitale løsninger. Du bliver en del af divisionen Digital drift & forvaltning, hvor du får ca. 130 engagerede og kompetente kolleger.

Vores forretning består af to ben, software- og rådgivningsydelser. Denne unikke kombination gør os til én af de mest erfarne og foretrukne rådgivere på det danske marked. Vores primære kundesegment er kommuner, styrelser, regioner og virksomheder på tværs af fire geografiske markeder, Danmark, Sverige, Norge og Tyskland.

Alsidig rolle, som du selv kan være med til at forme

Din rolle som direktionsassistent bliver en alsidig rolle, hvor du bliver en vigtig del af hverdagen. Du vil være limen i divisionen og understøtte vores direktør og ledere. Hertil bliver du en del af det strategiske rum og vil være bindeled til resten af forretningen.

Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver:

  • Administrative opgaver så som fakturering eller optimering af vores kontraktstyring
  • Supportere direktionsledelsen eks. med kalenderstyring, hjælp til præsentationer, erfaringsopsamling, notater m.m.
  • Styre processer for ledelsen (fx strategiprocesser)
  • Supportere salgschefen med markedsføringsindsatser

Du skal trives i en udadvendt og opsøgende rolle. Ligeledes kræver stillingen, at du er løsningsorienteret, samt evner at tage ansvar, sikre fremdrift og har gode samarbejdsevner. Du har en god organisationsforståelse og kan håndtere fortrolige oplysninger med professionalisme.

Solid akademisk baggrund og stærke kommunikationsevner

Du kommer med en akademisk baggrund samt erfaring fra lignende arbejdsopgaver og har en dybdegående forståelse for, hvad det indebærer at arbejde i en stor organisation. Det vigtigste er, at du drives af at støtte forretningen og kan se dig selv i en omskiftelig hverdag, hvor du befinder dig godt med selvstændighed og har kvalitetskrav til det arbejde, du leverer.

Du kan lide at kommunikere og taler let med alle og trives i en rolle med mange sideløbende opgaver, samt har styr på detaljen når det gælder den administrative del af processen. Du nyder at få noget fra hånden og trives med forskellige opdragsgivere og den kompleksitet, dette giver.

Det er en fordel hvis du har grafiske kompetencer og kan skabe visuelt tiltalende materiale, herunder fx præsentationer, infografikker og rapporter.

Vi ser gerne, at du besidder følgende kompetencer og kvaliteter:

  • Du kan sætte dig ind i og dokumentere komplekse problemstillinger
  • Du evner hurtigt og effektivt at sætte dig ind i nye systemer
  • Du arbejder struktureret og overholder deadlines
  • Du har en innovativ tilgang til arbejdet og er villig til at udfordre eksisterende arbejdsgange for optimeringen af processer og procedurer

Sweco er en imødekommende, engagerede partner med anerkendt ekspertise

Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu, ved at have fingeren på pulsen. Vi sørger også for, at alt hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagens fokus uanset om det omhandler fra rent vand, varme boliger til effektiv transport og moderne hospitaler.

Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores bruger og en dyb forståelse for deres behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i vores forretning, hvor vi dagligt rådgiver vores bruger i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen eller Sweco som arbejdsplads, kan du kontakte Ea Møller Lunn, Direktør, Digital drift & forvaltning på tlf. 6198 5525 eller eamoller.lunn@sweco.dk.

Brug linket for at sende din ansøgning og CV samt øvrige relevante dokumenter snarest muligt, da vi løbende afholder samtaler, så sørg for at ansøge hurtigst muligt og senest d. 27. august. Vi modtager ikke ansøgninger på mail.

Transforming Society Together

Sweco er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed. Vi planlægger og designer fremtidens byer og samfund. Sammen med vores kunder skaber vores arkitekter, ingeniører og andre specialister løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.

Hos Sweco i Danmark får du 1.500 kolleger. I Europa er vi i alt 21.000 eksperter, der hvert år løser opgaver i 70 lande over hele kloden.

Ea Møller Lunn

Afdelingsdirektør / Digital drift & forvaltning

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Share via
Copy link
Powered by Social Snap