0 af 0 for ""

Alsidig afdelingssekretær med stort servicegen og drive

Ansøgningsfrist

2021-07-30

Jobtitel

Afdelingssekretær

Lokation

København

Er du en ambitiøs og dygtig sekretær med et stort servicegen? Har du lyst til at supportere ledelsen og fagligt dygtige kolleger? Har du lyst til at være en del af en afdeling i stærk vækst, der brænder for deres arbejde og for at rådgive kunderne til de bedste løsninger? Så er det måske dig, vi søger. 

Om Jobbet

Du bliver en del af Danmarks største afdeling for rådgivning om drift af installationer og bygninger. Vores kunder er store private virksomheder, Kommuner samt større ejendomsbesiddere, hvor vi rådgiver om design, udvikling og drift af deres bygninger. Da vores sekretær har søgt nye udfordringer, søger vi en ny, dygtig kollega.

Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver:

– Servicere afdelingsleder samt afdelingen i øst og vest

– Styre processer for ledelsen

– Bestilling af kontorartikler og arbejdstøj

– Kontering af fakturaer

– Vant til at afholde onlinemøder

Om dig

Vi er på udkig efter en person der har nedenstående kompetencer og er:

– Struktureret og sætter en ære i at servicere ledelsen samt dine kolleger

– Superbruger i PowerPoint, Word, Excel og andre Office-pakke-produkter

– Erfaren i at lave præsentationer

– En stjerne til retskrivning (måske er du korrekturlæser)

– Kalenderjonglør (god til at planlægge og koordinere flere kalendere)

– IT-kyndig

– Har erfaring med on-boarding af kolleger

– Kan navigere i at blive afbrudt i arbejdsopgaverne

– Stort servicegen

– God til at overholde deadlines

– Erfaring i at skrive referat

– Trives i en omskiftelig hverdag

– Være limen i afdelingen

Om Sweco

Sweco – den mest imødekommende og engagerede partner med anerkendt ekspertise
Hos Sweco er fremtiden ikke langt væk. Vi former den her og nu og sørger for, at alt, hvad samfundet har brug for, bliver en naturlig del af morgendagen – fra rent vand og varme boliger til effektiv transport og moderne hospitaler. Succes forudsætter et tæt samarbejde med vores kunder og en dyb forståelse for deres behov. Imødekommende og engagerede medarbejdere er kernen i vores forretning, og vi rådgiver dagligt vores kunder i udfordrende projekter. Hos Sweco er det ikke kun en mulighed, at du udvikler din ekspertise – det er en forventning.

Kontaktinformation
Er du interesseret, og vil du vide mere om stillingen og dens mange muligheder og udfordringer, er du velkommen til at kontakte teamleder Jan Urhammer på tlf. +45 4348 6181 eller e-mail jan.urhammer@sweco.dk

Bemærk, vi modtager ikke ansøgninger mv. pr. e-mail. Brug i stedet linket ”Søg stillingen” for at sende din ansøgning med relevante dokumenter i dag eller senest d. 30/7 – 2021. Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale.

Jan Urhammer

Teamleder for Installationer

Vil du vide mere om en
karriere i Sweco?

Udfyld vores kontaktformular og send os dine spørgsmål, så kontakter vi dig.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.