Administrativ medarbejder i Swecos Pharmaafdeling
I Sweco Danmarks Pharma-afdeling ser vi ind i en portefølje af store, komplekse byggeprojekter til pharmaindustrien, der er én af Danmarks vigtigste og mest indtjenende industrier, som bidrager til menneskers helbred og livskvalitet over hele verden.
Vores opgave bliver at projektere bygningerne og tilhørende infrastruktur i direkte samarbejde med vores samarbejdspartnere og bygherre.
Projekterne er komplekse, og der er mange brugere og grænseflader. Vi løser opgaverne i integreret rådgivning i vores pharma-afdeling. Du får derfor mulighed for at samarbejde tæt sammen med både dine arkitekt- og ingeniørkollegaer i Sweco og med eksterne samarbejdspartnere, brugere og bygherre.
“I vores afdeling arbejder vi tæt sammen på tværs af vores fagligheder og med vores kunde. Vi har travlt, men vi har det også sjovt, mens vi arbejder. Vores overblik og tværfaglige samarbejde er afgørende på de projekter, vi arbejder på, og derfor får vores kommende medarbejder en helt central rolle i vores afdeling.” – Sajet Mahmudovski, porteføljedirektør i pharma-afdeling
Dine arbejdsopgaver
Som administrativ medarbejder kommer dine primære arbejdsopgaver til at være:
- Udførelse af forskellige administrative opgaver for afdelingen og ledelsen
- Planlægning og koordinering af møder, herunder at tage referater og opfølgning på beslutninger
- Håndtere korrespondance og e-mails for afdelingsledelsen
- Vedligeholde og opdatere filsystemer og databaser
- Assisterende i udarbejdelse af budgetter og rapporter
- Håndtering af rejsebestillinger og rejseafregninger
- Bidrage til løsning af ad hoc-opgaver og projekter
Om dig
Udover at have stærke kommunikations- og organisatoriske færdigheder har du en relevant uddannelse inden for administration eller lignende. Du har erfaring med administrative opgaver og projekter – gerne fra rådgiverbranchen eller et andet konsulenthus. Du er detalje orienteret og holistisktænkende og er god til at arbejde i teams og samarbejde med forskellige afdelinger på tværs af fagligheder.
Derudover har du:
- Erfaring med databaser og filsystemer
- Erfaring med budgettering og rapportering
- Erfaring med pharma- eller sundhedssektoren vil være en fordel – men absolut ikke et must
- Erfaring med Microsoft Office-programmer, herunder Word, Excel og PowerPoint
Du vil blive en del af en dynamisk og innovativ afdeling, der arbejder på spændende projekter og samarbejder med kunder fra Pharma branchen. Vi søger en person, der har et øje for detaljer, er god til at samarbejde og kan trives i en travl hverdag.
Sådan kommer du videre
Vil du vide mere om stillingen, dens mange muligheder og udfordringer og Sweco som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Porteføljedirektør Sajet Mahmudovski på mail sajet.mahmudovski@sweco.dk. Brug linket for at sende dit CV og andre relevante dokumenter hurtigst muligt eller senest d. 19. november 2023. Samtaler holdes løbende.
Transforming Society Together
Sweco er Europas førende arkitekt- og ingeniørvirksomhed. Vi planlægger og designer fremtidens byer og samfund. Sammen med vores kunder skaber vores arkitekter, ingeniører og andre eksperter løsninger, der adresserer urbanisering og digitalisering og gør vores samfund mere bæredygtigt.
Hos Sweco i Danmark får du 1.500 kolleger. I Europa er vi i alt 21.000 eksperter, der hvert år løser opgaver i 70 lande over hele kloden.